Sara - SaGam

Störst av allt är kärleken!

Publicerad 2011-08-25 08:13:00 i Stämplat

Det är något alldeles särskilt trevligt med bröllop. En av mina kollegor brukar köpa lite kort av mig nu och då. Eller hans fru är det nog egentligen. I våras skulle de på bröllop och jag fick äran att göra två kort till samma brudpar; Elin och Andreas. Det som Josef och Maria skulle lämna fanns det vissa önskemål kring. Det skulle vara "Ven-inspirerat" med brudpar, cyklar och pick-nick. Jag plockade ihop några stämplar och byggde en scen. Både jag och beställaren blev nöjda! Detta är ett väldigt roligt sätt att bygga kort på tycker jag. Har du testat?
Dukat bord och sol - Kortmakaren
Cykel och brudpar - Inkywings
Bokstäver - ?
Strå, blad och molnbakgrund - Hero Arts
Siffror - datumstämpel , loppisfynd
Störst av allt är kärleken!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-08-25 18:20:02

Vad mysigt romantiskt. Joo, jag bygger ibland tack vare dig:)



KraM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela