Sara - SaGam

Samma kvinna

Publicerad 2011-04-29 09:06:00 i Utmaningar

Samma kvinna som var med på kortet i förra inlägget är med på kortet idag. Jag har ytterligare en gång stämplat henne direkt på kvistpapper i naturfärg, embossat med brunt och klippt ut henne. Tillsammans med måttband stämplat 3 gånger och en underbar textstämpel monterades hon på ett kort som hörde till en bingoutmaning jag var med på. Jag klurade ganska länge och gjorde om och om tills jag var färdig. Nu minns jag inte vilka saker jag måste ha med, men det är väl mindre viktigt. En utmaning som hette duga blev det!
Stämplar - Hero Arts
Har du gjort två olika kort med samma stämpel? Lämna gärna en kommentar med en länk så jag får se. Det tycker jag e kul!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-29 10:12:35

Du är så bra på att släppa loss Sara. Jag är lite avis;)



Maria

Postat av: Jaana

Publicerad 2011-04-29 10:35:29

Dessa stämplar väcker verkligen ha-begär... Särskilt när man ser det fina, som du gör med dem... Kram !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela