Sara - SaGam

Namnskylt

Publicerad 2011-04-25 08:43:00 i Utmaningar

Jag vet inte hur många namnskyltar jag samlat på mig genom åren. I olika sammanhang har jag utmanats att skapa namnskyltar. Så också på Scrap o Hobbys träff härom veckan. Den skulle vara clean and simple och jag gjorde den i vårens tecken. Tulpaner är favoritblommor och jag har en solid stämpel som jag använde med falsk akvarell. Valde att  sätta långt band på som räcker om halsen. Namnskylten bar jag som ett halsband.
Tulpaner - Penny Black
Bokstäver - ? (Ingrid ;-))


Vilken är din favoritblomma? Har du använt den på ett kort eller en LO någon gång?
Blir glad om du skriver en liten kommentar när du är här!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2011-04-25 21:54:05

Just den här namnskylten tycker jag mycket om - färgerna är så härliga. Bokstäverna kommer förresten från Inkadinkado ;-)



Kram Ingrid

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-25 22:20:12

Sara den är jättefin. Härliga färger och de tulpanerna är så fina.



Maria

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2011-04-26 21:27:28

Vilken härlig namnskylt du gjort! så fina färger och läckert med det långa bandet.



Tulpaner är en av mina favoritblommor och ett (eller egentligen en hel hög) kort jag minns att jag använt den på är tackkorten jag gjorde efter mammas begravning.

kram Annika

Postat av: Lillemor

Publicerad 2011-04-28 17:19:54

Men oj en så vacker namnskylt! Gillar färgerna och hur stämplingen blev, skitsnyggt!

Tulpaner får nog bli mitt svar även om jag själv knappt har någon tulpanstämpel själv...jag får nog skaffa mig en nu! ;o)

Ha det gott!

Fröken Lillemor

Postat av: Rosette

Publicerad 2011-05-18 21:48:08

Vilken snygg namnskylt!

Postat av: Emilia Å

Publicerad 2011-05-25 12:04:50

Håller med alla andra som kommenterat att din namnskylt verkligen är jättefin! Ren och fin stil men samtidigt väldigt personlig och skön!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela