Sara - SaGam

Opassande... en timme senare: Inte längre

Publicerad 2010-10-13 21:11:58 i Julkort

Hmm...Kikar hit och konstaterar varje gång att bannern som ligger är fruktansvärt opassande. Nu är det nästan inte som man minns de ljumma sommarkvällarna och den underbara tiden nära havet. Får nog se till att det blir en ny banner, innan jag gör fler julkort.

EDIT: Nu har det blivit en härligt murrig höstbanner. Vad tycks?

Här kommer två jag redan gjort. Konstaterar att jag lagt upp båda på samma sätt. Något med det jag gillade alltså.





Tänk vad olika tomtar kan vara!
Må gott!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2010-10-14 07:22:15

Höstigt härliga färger och fin banner! (som vanligt)



Lite avis på att du är så duktig och har börjat med julkorten redan nu faktiskt.... hm! Man borde ju.....

Postat av: Sari Hänninen

Publicerad 2010-10-14 10:04:50

D r alltid lika kul att c n ny banner hos ngn... Själv har jag ju bytt ett par gånger - men jag tycks vilja återgå till den jag har nu... Gång på gång... Vet inte riktigt varför :-)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-10-14 10:17:17

Älskar färgerna i bannern som känns höstvarm.

Jag är så glad att du ger mig tips till julkorten då jag behöver en spark för att komma igång med dem. Får se om jag vågar mig på ett rååååsa julkort, hm...



KraM

Postat av: mallan

Publicerad 2010-10-14 12:07:14

Jättefin banner!



Det översta kortet tycker jag var så fint!

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-10-14 19:28:40

Snygg banner och jättefina julkort! Det första gillade jag lite extra.

kram Annika

Postat av: Birgitta

Publicerad 2010-10-16 07:56:24

Hallå Sara! Snygg banner!! Härliga och varma färger!

Du gav mig inspiration till ett julkort med Tomas!

Tack! Ta hand om dig! Kram kram Birgitta

Postat av: Agneta

Publicerad 2010-10-17 08:15:34

Vilken härlig banner du har. Jag funderar ofta på att göra om min, jag har ju haft den i hundra år...men jag kommer aldrig till skott...



Du inspirerar mig att börja med julkorten, jag har ju oxå kortmakarens sirliga julplatta :)

Postat av: Gunvor

Publicerad 2010-10-17 11:23:03

Vilken härlig banner! Och julkorten är jättefina.



Kram, Gunvor

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2010-10-17 15:58:38

Jag gillar verkligen färgkombinationen i bannern - mustigt och höstigt. Jättefint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela