Sara - SaGam

Nordiska stämpel- och scrapmässan

Publicerad 2010-10-26 20:43:17 i Smått & Gott

Till helgen är det dags för Nordiska Stämpel- och scrapmässan i Göteborg. Eriksbergshallen är en fantastisk mässlokal vid vattnet mitt i centrala stan. Under några intensiva timmar en helg har du möjlighet att strosa runt och insupa en härligt kreativ atmosvär bland flera stämpel- och scrapbookföretag. Tycker du om att pärlpyssla finns det möjligheter till shopping även för dig. Passa på att titta lite närmare på varorna du kanske bara sett på nätet. Sitt ner och fika med vänner du sällan träffar IRL. Fynda bland utställarnas mässerbjudanden. Ta del av alla demonstrationer de olika företagen har där de visar på tekniker och produkter. Samla inspiration och ha trevligt!



Klicka på loggan så kommer du till mässans hemsida.

För mig blir det första Nordiska Stämpel- och scrapmässan jag inte jobbar. Det är en speciell känsla. Hoppas vi ses!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-10-27 07:33:32

Jag hoppas verkligen att vi ses. Förstår att det känns konstigt att inte jobba den här gången. Du får njuta av att bara shoppa istället.

kram Annika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela