Sara - SaGam

En fantastisk höstdag

Publicerad 2010-10-25 11:20:00 i Julkort

Utanför mitt fönster skiner solen och det är ännu en fantastisk höstdag. Är hemma från jobbet som lärare eftersom min röst sviker, men jag räknar med att jobba i morgon igen. Har planerat lite lektioner och ska snart sätta mig vid pysselbordet. Nya papper är inköpta och jag längtar efter att få göra fler julkort. Visar idag ett mer otraditionellt julkort med en galen igelkotte som jagar Kortmakartomten Tomas.



Hoppas du kan njuta av din dag!
Sara-SaGam 

Kommentarer

Postat av: marit callles

Publicerad 2010-10-25 16:32:13

Tack snälla du för din fina kommentar. Vilken söt stämpel du använt på kortet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela