Sara - SaGam

Utmaning Distressruta

Publicerad 2010-11-04 22:00:30 i Julkort

Efter att i några år haft kontakt via en Yahoogrupp var det dags att gå över till forum-formen. Vi var några stycken som hängt med länge som drog igång Stämpelsnack 2006. Det är ett forum där vi bara snackar stämplar. Många av medlemmarna scrappar också, men vi har stämplar med i vårt skapande. Idag är jag inte admin på forumet längre, men jag kikar dit näst intill varje dag. 

Chruss och Gunvor försöker nu få lite liv i snacket och utmanar oss på diverse saker. Jag har hakat på en utmaning och använder den för att göra ännu ett julkort. Utmaningen är att göra en distressruta i valfri form och utseende. Här är mitt bidrag:



Stämpeln jag använt kommer från Arkivet. Jag hoppas att du också hoppar på utmaningen som är öppen hela november. Visst gör du?!!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-11-04 23:49:06

Snygg modern design, coolt och helt i min smak. Stämpeln gillar jag också jättemycket. Kommer ihåg att du har en sommarstämpel med samma upplägg men kommer inte ihåg varifrån den kommer, vill alltså ha.



KraM

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-11-05 05:58:53

Det är superkul att de drar igång oss där igen! Självklart skall jag hänga på utmaningen.



Din ruta är riktigt snygg!

kram Annika

Postat av: Millasew

Publicerad 2010-11-05 14:48:04

Får nog ta och kika in på stämpelsnack! Tjusigt kort!!

Postat av: Angela

Publicerad 2010-11-12 11:38:16

Supersnyggt! Jag älskar distressrutor, det kan aldrig gå fel liksom... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela