Sara - SaGam

Maria fyller år

Publicerad 2010-11-16 08:14:00 i Stämplat

Att göra kort med en särskild person i åtanke gillar jag. Då kan man klura lite på vilket/vilka motiv man ska ha och vilken färg som kan passa. En del födelsedagar kommer fortare än vad jag tror så jag har en hög med kort som jag kan skicka i sista stund, men det absolut roligaste är att göra ett kort riktat till en särskild person. Kortet ni får se idag är ett sådant kort. Till en vän som gillar rosa, rött vin och att bada!



Hoppas du hade en bra födelsedag Maria!

Kortet är samtidigt som en födelsedagshälsning ett bidrag till skisstävlingen hos Cards of Maria.

Ha det gott!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-11-16 08:37:18

Härligt kort, underbart motiv!



JA vissa födelsedagar kommer fortare än man tror, kom just på att jag har ett kort att posta idag!

kram Annika

Postat av: mallan

Publicerad 2010-11-16 13:15:57

Jag försöker att skriva upp vilka som fyller år och göra ett antal kort åt gången. Sedan blir det några "allmänna" som passar "vem som helst", men det är roligt när man gör mer personliga kort!



Badbubblorna ser så härliga ut på ditt kort!

Postat av: Cards of Maria

Publicerad 2010-11-16 18:59:44

Vilket härligt kort :D

/Maria

Cards of Maria

Postat av: Maria

Publicerad 2010-11-16 21:12:29

Här har det också rasslat ser jag. Marias kort såg jag ju irl där det var ännu finare. Många julkort har du gjort med de mest skiftande stilar. Därför är det så spännande att kika in till dig. Jag tänker nog sno ett och annat må du tro:)



KraM

Postat av: Maria

Publicerad 2010-11-16 21:15:33

Glömde säga, vem tänker på födelsedag när det är mässa? Tack Sara!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela