Sara - SaGam

Kvällens utmaning

Publicerad 2010-11-21 23:24:54 i Utmaningar

Kvällen blev ganska sen innan jag satte igång med utmaningen. Har haft fullt upp med både det ena och det andra under dagen, men kunde inte låta bli att skapa lite.

Under de år jag arbetade hos Kortmakaren hade jag fullt upp att komma på utmaningar till kunderna på "Mysiga måndagar" och till de Kortmakarmaror vi arrangerade. Att delta i andra företags utmaningar var inte aktuellt. Nu när jag är "lös och ledig", dvs inte anställd eller designer åt något stämpelföretag är det kul att få bli utmanad och inte alltid vara den som utmanar. Sofia på Pysselmyran utmanade mig i dag att skapa med stansar och punchar.


Hela kortet blev utstansat och tillsammans med de tre granarna blev det stans-bidraget. Den lille tomten är en stämpel jag haft liggande ett tag men aldrig använt. Gillar honom.

Nu väntar en ny vecka. Hoppas den blir bra!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-11-22 00:35:50

Hej!

Jag älskar utmaningar och är nu med i en trissutmaning hos en tjej som heter okis har länk till henne pâ min sida.

Hur fick der på loppisen skulle gärna vilka vara där.

kram Anna

Postat av: Eva F

Publicerad 2010-11-22 07:11:42

Vad snyggt det blev Sara! Ha en bra vecka.

Kram från Eva

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2010-11-22 21:46:54

Snyggt och annorlunda. Gillar den vågiga snön och den söta lilla tomten. Honom har jag nog aldrig sett förut. Ha det gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela