Sara - SaGam

Julerött

Publicerad 2010-11-18 07:55:00 i Julkort

Så blev det dags för djupdykning i den röda högen med papper. En utmaning hos Pysseltagen fick fart på mig. Fokus skulle vara på rött. Man skulle använda minst 4 olika mönsterpapper från minst 3 olika tillverkare. Det skulle finnas med rivna/ruggade kanter och man skulle ha färgat in blommor själv. Det är första gången jag gör mer åt insidan av ett kort (fast inte mycket mer...) än att stämpla rakt upp och ner i det. Kul att testa på det också.





Nu väntar den stora utmaningen att prismärka och samla ihop allt som jag har till salu. På lördag är det dags för stor loppis med stämplar och scrapsaker. Vi är 17 säljare och det ska bli så kul!

Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Muffin

Publicerad 2010-11-18 09:46:04

Önskar jag kunde komma på loppisen men jag är tyvärr i Sthlm i helgen. Däremot har jag nu anmält mig till maran den 27/11 så vi ses där - vad kul. Jag har bett Ingrid hålla en plats vid "hennes" bord åt mig. :)

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-11-18 18:05:13

Snyggt! Trist att loppisen är så långt bort, men jag hoppas att du får sålt dina grejer.



Hoppas att kortet kom fram som det skulle!

kram Annika

Postat av: Gunvor

Publicerad 2010-11-20 10:18:47

Jättefint kort!

Lycka till med loppisen. Synd att det är så långt till Göteborg, jag hade gärna fyndat lite ;)



Kram, Gunvor

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-11-22 18:25:45

Vilket vackert kort! Insidan i sig är ju nästan ett kort i sig ...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela