Sara - SaGam

1:a av 10 stycken

Publicerad 2010-11-29 22:33:01 i Utmaningar

På Kortmakarmaran i lördags (tack Maria & alla medpysslare!) fick vi 10 stycken utmaningar. Den första var att göra en namnskylt åt någon annan. Vi drog ett namn ur en låda och värmde upp med detta. Det är väldigt roligt att få en sak någon annan skapat. Tack M!

Efter uppvärmningen rasslade det på i ett väldigt tempo och tiden flög fram. En härlig dag. Jag deltog i alla utmaningar, jag går verkligen igång på att utmanas till olika saker. Kortet jag visar idag gjordes till utmaningen "Jag fick ett julkort från någon jag inte skickat till..."- Gör ett nyårskort med någon form av snö på. Håll till godo!



Ha det gott!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Gunvor

Publicerad 2010-11-30 17:09:48

Snyggt kort Sara!



Kram, Gunvor

Postat av: Monica =)

Publicerad 2010-11-30 17:27:35

Hej där!!



Vilket kul kort =) Finurligt med jeanstyg!



(Tack för postleverans -sååå nöjd!!)



Kram Monica

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-12-01 15:59:27

Kan tänka mig att det var kul på maran! Ditt kort är supersnyggt och med sådan härlig humor.

kram Annika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela