Sara - SaGam

Mycket Tim nu & alltid

Publicerad 2010-05-05 18:02:17 i Scrappat

I stämpel och scrap-världen är det mycket Tim just nu. I mitt liv är det mycket Tim alltid. Extra kul att ha fotat dom båda. Det blev en LO på 2 stycken Tim. Har aldrig sytt på mina kort och LO:s, men gjorde det nu. För hand. Ska plocka fram symanskinen någon dag, men den står långt in i vårt hem och används inte så mycket, så det tar sin lilla tid att leta fram den.



Sönderklippta jeans är kul att använda i pysslandet!

I lördags var det Kortmakarmara och loppis i Floda Lada. Tusen tack till alla som kom, både deltagare på maran och ni som kom för att fynda på loppis. Tack också till sponsorerna: Reprint, ScrapHouse, Penny Black, Hero Arts, Fuji Direkt, Heidi Swap och Making Memories mfl. som gjorde det möjligt för oss på Kortmakaren att lotta ut många fina vinster!
Jag insöp atmosvären, men pysslade bara det lilla jag demade. Önskar att orken och lusten hänger i under kvällen i kväll!

Må gott!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-05-05 18:46:51

Sara du är en jäkel på att scrappa!

Postat av: Eva-Lena

Publicerad 2010-05-09 20:00:57

Vilken fin Lo. Kul ide med jeansen.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela