Sara - SaGam

Flaskkort

Publicerad 2010-05-26 17:30:42 i Scrappat

Väldigt inspirerad av Svensk Scrapbooking och deras TV fick jag idén om att vi på jobbet skulle göra flaskkort som en aktivitet. Det blev så lyckat! Eftersom det är Hero Arts-vecka hos Kortmakaren använde vi oss av dynor och stor stämpel från Hero Arts. Visst blev det en härlig flaska att ge bort när man går på kalas eller grillkväll!?



Glöm inte att kika in hos Kortmakaren som har finfina erbjudanden på stämplar från Hero Arts denna vecka!



I kväll ska jag har färgläggningskurs. Det ser jag fram emot!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-05-26 21:15:52

Den är fin men jag har sett en ännu finare;)



KraM

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-05-27 17:24:18

Vad roligt med färgläggningskurs! Inser att jag bor för långt bort, verkar så mysigt på alla roliga träffar ni har.



Flaskkortet är superfint! Borde skapa några sådana själv.

kram Annika

Postat av: sari hänninen

Publicerad 2010-06-03 02:29:24

flaskkort är väldigt roliga... jag har dock bara gjort ett - med jultema... men tänk att sätta på en av tgf-tjejerna från the cheeky cherry collection... d skulle vara ngt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela