Sara - SaGam

Masker och Colorwash

Publicerad 2010-03-17 20:36:16 i Stämplat

Efter en hel helg massa timmar med jobb på mässan är jag nu åter i vardagen med allt vad det innebär. Något tröttare på kvällarna än vad jag varit på ett bra tag så lite "mässbakis" är jag allt. På jobbet räknas varenda produkt och jag jobbar med fullt tryck för att lägga upp alla nyheter i Kortmakarens web-shop. Idag har jag riktigt inspirerats av våren med alla härligt våriga stämplar från Penny Black. I morgon blir ännu fler nya varor... Bland annat kommer det in 12 färger colorwash och masker att använda tillsammans med dom. På mässan hade jag demos och visade Tim Holtz-produkter. De nya distressfärgerna är fantastiska. Min favorit så här långt är Rusty Hinge!

I går gjorde jag färdigt två kort ( och tre LO:s) av det jag demat på mässan. Jag har sprayat med colorwash espresso och eggplant. 



Fjärilstexten kommer från "Sirlig vår-en extra tanke..." som Deleelsia designat. Kronan och hörnet på de blå kortet är stämplar designade Tim Holtz.



Hoppas ni har det bra därute! Skriv gärna ett hej när du är här och kikar. Kul att få se vilka som döljer sig bakom siffrorna.

TIPS! Har startat en ATC-swap på Stämpelsnack. Hoppas du vill vara med!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Hegu

Publicerad 2010-03-17 21:52:38

Hej hej!



Vad spännande med en massa nya saker i webshopen! Förstår om du är trött och mässbakis...ni har väl jobbat en massa den sista veckan!?

Om 6 veckor ses vi...JIPPI!!:)



Kram

Helen

Postat av: scrapparlotta

Publicerad 2010-03-17 22:49:51

Tack för din kommentar i min blogg.....kul när besökare vill lämna några rader. Ang. pappret som gick sönder och som jag fick knyta ihop....hehe...ja så kan man ju se det, att Så fel kan bli så rätt....hehe...



Tack för en kanonmässa åxå, tyckte den var kanon även om den gjorde STORA hål i min plånbok. Ni får gäääärna ha den i Borås nästa gång åxå:) När är nästa mässa? Såg inget om det på mässan...måste ju ha nåt att se fram emot, längtar ju redan dit:)

Ha det bra!!

Postat av: Maria

Publicerad 2010-03-17 23:25:59

Hej här är jag! Jag har pysslat med lamminering ikväll, är sååå nöjd:)

Colorwash, hmm...får se om det ramlar ner en och annan flaska i väskan.



Ses imorgon!

Postat av: Anneli

Publicerad 2010-03-18 10:31:01

Så häftiga kort! Jag gillar oxå att göra mina egna bakgrunder så nya tips är alltid välkomna :=)

Postat av: Gunvor

Publicerad 2010-03-18 15:33:57

Häftiga kort! Jag har anmält mig till swappen (min första svenska på flera år!) på snacket, och funderar nu på om jag "behöver" komplettera mina TH-produkter med något nytt? ;)

Kram

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-03-18 19:59:24

Vet inte när jag senast gjorde en ATC, får kolla in på stämpelsnack och kolla om det är något för mig.

Nästa mässa är det du och jag som tar en fika och verkligen hinner prata!!!

kram Annika

Postat av: Nina

Publicerad 2010-03-18 23:01:06

Fina kort du gjort!

Grattis till vinsten på InkyWings! :)

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-03-19 13:13:52

Hej. Tack för kommentaren på min blogg!

Vad fina bakgrunder du gjort till korten, läckert!

Ha det bra!

Postat av: Mim...

Publicerad 2010-03-19 18:06:18

Fina kort kort. Klart du är trött ni jobbade hårt på mässan. Vi såg och sa hej, kul att veta om du kan lista ut vem jag är.

Postat av: Cicci/Trollmor

Publicerad 2010-03-21 19:01:29

Colorwash....hmmm....är det nåt man behöver mån tro? Ser himla läckert ut! Funkar det ungefär som Glimmer mist? Jättefina kort!

Åsså räcker jag upp handen och anmäler mej som smygare ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela