Sara - SaGam

Kladdiga händer

Publicerad 2010-03-23 21:29:46 i Stämpeltekniker

Så har jag det då igen - kladdiga händer! Colorwash och masker har varit mitt arbetsredskap och jag har så roligt!

Det händer näst intill aldrig, trots att många tycks tro det, att vi pysslar på jobbet. Igår hade jag dock chansen. Jag satt vid ett pysselbord mitt i butiken under fyra timmar och demade. Visade Tim Holtz-produkter och skapade massor. Blev några färdiga alster och mycket mer som finns redo att monteras till kort och layouter.

Håll till godo. Först ut är 3 nya kort. Allt material finns hos Kortmakaren!



Ha en bra dag! Och tack för titten!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-03-23 23:00:08

Ååå vad häftigt det blev! Måste försöka släppa loss för det kan ju bara bli bra, eller?



Ses!

Postat av: Hegu

Publicerad 2010-03-24 23:34:41

Men Sara...jag trodde att ni jämt satt och pysslade på jobbet!;) Längtar tills mina ColorWash kommer...då ska jag ha kul...och lär bli väldigt kladdig om fingrarna:)

Postat av: Mill@n

Publicerad 2010-03-29 21:01:16

Åh vad glad jag blev för din kommentar! TACK De här alsterna gillar jag massor!! Det hade varit kul att få se dig in-action. Supercoolt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela