Sara - SaGam

I dag är det dags

Publicerad 2010-03-12 09:22:29 i Stämplat



Butiken Kortmakaren är nedpackad och vi ska fylla släpet för att kunna dra oss mot Borås i eftermiddag. Det är mycket nu.  Jag har packat väskan med saker jag ska inspirera med på demos. Skriver ut lite foto i sepia. Gjorde ett kort och en bokfront som exempel. Kommer du till mässan i helgen får du se dom.. och mig ;-) live.




Fick tillbaka "Hello Kitty- swapen i går. Det är alltid roligt att få känna på lite inspiration. Tack alla som var med. Jag swapar gärna vidare!



Ha en riktigt trevlig helg!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-03-12 14:13:20

Vi ses där! Kanske ska jag passa på att gå på demos den här gången?!

kram Annika

Postat av: Gunvor

Publicerad 2010-03-14 09:43:02

Vilka fina saker du gjort till mässan! Synd att jag inte har möjlighet att se dom IRL-



Kram, Gunvor

Postat av: Millis

Publicerad 2010-04-08 00:26:44

Vad är en "swap"?

Kram //Millis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela