Sara - SaGam

Brunt igen...

Publicerad 2010-03-29 22:48:29 i Stämplat

Hur jag än gör så kommer jag ofta tillbaka till färgen brun. En "tag" inspirerad av TH, gjord med acetate/tissue-teknik (två foton för att tydliggöra både stämpel och OH-plasten) och mina bidrag till en ATC-Kaffeswap jag varit med på.



Njut en kopp kaffe! Här hemma förbereder jag en kurs i Kortvikningar jag ska hålla hos Kortmakaren på onsdag. Det finns platser kvar om du vill vara med?!

Finns en hemlig kod om du vill betala 200:- istället för 300:-
VårnyttKM
;-)

Ha det gott!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Jaana

Publicerad 2010-03-30 20:20:25

Så snygga ! Har aldrig testat detta, men gissa om jag blev sugen nu ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela