Sara - SaGam

Studenttid & Falsk akvarell-tävling

Publicerad 2010-06-07 21:35:38 i Scrappat

I fredags tog Towe studenten. Towe jobbar extra hos Kortmakaren och vi var och firade henne. Oj, vad mycket goa minnen som kommer upp i huvudet. Jag njöt av min gymnasietid, trivdes göörmycket och hade såå kul. Visst var det arbetssamt, men minnena är varma. Min studenttid var en av de bästa tiderna i mitt liv. Underbart! Allt detta blev liksom återupplevt och min mössa satt på huvudet. Towe fick en tavla som Tina målat, lite detaljer från Tim Holtz och en flaska champagne med ett flaskkort jag gjort.



Det dags för tävling hos Kortmakaren.
Tävlingen har temat Falsk akvarell.



Detta gäller:
* Bidragen ska vara gjorda med tekniken"Falsk akvarell".
* Stämplarna du använder får endast komma från Kortmakaren, Hero Arts eller Penny Black.
* Endast ett kort eller en layout per person.
* Bidragen mailas till info (snabela) kortmakaren.se senast den 11/6.
* 2 stycken vinnare. En utser vi på Kortmakaren. En vinnare utses genom lottning. Varje vinnare får ett pris med tombow-pennor och stämplar, som passar tekniken, till ett värde av ca 250:-.
* Du får gärna visa upp ditt bidrag i din blogg om du har någon. Om du samtidigt, i din blogg, tipsar om tävlingen och lägger en länk till Kortmakaren www.kortmakaren.se är du med i ytterligare en utlottning!
(pris värde ca 100:-). Skriv en kommentar i Kortmakarens blogg så vi kan kika in till dig i din blogg.

Hoppas du vill vara med och tävla!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: sari hänninen

Publicerad 2010-06-09 07:29:09

Sara... mejlet bara studsade tillbaka igen... jag ringer utifall att du inte hinner läsa detta idag...

Postat av: Maria

Publicerad 2010-06-09 10:48:57

Harligt somrig banner Sara! Sommaren ar har ungefar som hemma.



KraM

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2010-06-09 14:27:28

Åh, vad jag gillar din nya somriga banner! Kanske dags att byta ut tulpanerna hemma hos mig också, de har ju blommat över i naturen ... Blått är flott!

Postat av: Juliuselin

Publicerad 2012-06-22 09:45:30

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela