Sara - SaGam

LO:s och vinnare i min lilla utmaning

Publicerad 2010-07-18 22:19:41 i Smått & Gott

Visar er gärna 2 LO:s jag gjort med papper ur samma serie. Blir lätt att jag scrappar om barnen (så också om T här) men jag vill gärna scrappa om mig och P också. Blev en LO om vikten av att ha givande fritidsysselsättningar...





Vinnare i min lilla utmaning
om att använda små stämplar till att stämpla eget bakgrundspapper blev Monica. Grattis! Maila din adress till mig på sara [snabela] gamborn.com så kommer ett litet paket så småningom. Monicas blogg hittar du här!


Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-07-19 10:29:16

Underbara layouter!

kram Annika

Postat av: Ellinor

Publicerad 2010-07-19 22:37:13

Jättefina LO:er, jag gillar alltid när det är journaling också!



Du är så välkommen! :)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-07-19 23:45:02

Jag har väldigt goa dagar och det hoppas jag verkligen att du också har.

Tycks mig ha sett dessa lo förut och de är ännu bättre i verkligheten. Jag blir varm i hjärteroten av båda två och de utstrålar så mycket positivitet.

Förresten, grattis på namnsdagen!



KraM

Postat av: renee

Publicerad 2010-07-20 19:15:35

Hej, jätte fina LOs, tösen har blivit så stor. Tyckte jag kände igen huset ifrån späckhuggaregata.

Kram Renèe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela