Sara - SaGam

Uppdatering pågår

Publicerad 2010-01-14 22:39:18 i Stämplat

Det känns så härligt och skönt att kunna säga att Äntligen! är SaGamdesign i gång igen i ny kostym. Jag har tagot bort den gamla sidan som innehöll en massa knasigheter och lagt upp en helt ny sida. För visso känner ni som varit på den gamla igen er, men nu har jag liksom möjligheter att bygga på och ut min teknik-sida med många nya saker. Välkommen in till SaGamdesign och kika runt. Var beredd på att det kommer fler uppdateringar inom kort!

När jag nu går genom datorn och laddar upp bilder hittar jag annat smått och gott som jag visst inte har visat er här. Vad sägs om kort gjorda med ett clearstampsset från Hero Arts som jag använt ganska mycket: Dot Flourishes!



Nu åter till alla bilder i datorn på kort jag gjort genom åren!
Sara-SaGam



Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2010-01-15 13:30:37

Hurra för dig Sara! Så otroligt kul att kika igenom din tekniksida, det är en riktig nostalgitrip för mig eftersom vi två började stämpla ungefär samtidigt. Man blir riktigt sugen att damma av någon gammal teknik och t ex plocka fram Stylus Tool-handtaget ... :-)

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2010-01-16 00:14:53

underbart, jag säger som föregående, en riktig nostalgitripp, jättekul att upptäcka din sida igen :) Kramiz

Postat av: Gunvor

Publicerad 2010-01-16 16:16:34

Även för mig är det en nostalgitripp att besöka dina tekniksidor! Och även en påminnelse om ett och annat so legat och slumrat ...



Kram, Gunvor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela