Sara - SaGam

På plats i Anaheim, CA, USA

Publicerad 2010-01-24 06:05:54 i Smått & Gott

För första gången någonsin är jag på plats i det stora landet i väster. Klockan är 20.30 lokal tid och Maria och jag gör alltför att hålla oss vakna. Hemma i Sverige ska ni snart vakna...

Maria är inne på sin 46:e vakna timma och jag är behöver äta ständigt för att inte somna. Idag har vi registrerat oss för CHA-mässan på Anaheim Convention center och fått en försmak av vad som komma skall genom en konsumentmässa. Vi ser fram enot mässdagarna och alla nyheter vi kommer att beställa!

Mitt på parkeringen utanför hotellrummet finns en uppvärmd pool och det räcker att gå i t-shirt ute. Underbart! Kanske blir det ett dopp eller lite kaffe innan det är dags för efterlängtad vila.



To be continued,
Sara

Kommentarer

Postat av: Agneta

Publicerad 2010-01-24 08:53:49

Åh vad spännande detta ska bli att följa :) Jag vill se massor med foton :)



Ha det bra! kram kram

Postat av: Maria

Publicerad 2010-01-24 10:14:40

Njuuuuut och ha det så jätteroligt!



KraM

Postat av: Lillemor Engdahl

Publicerad 2010-01-24 20:19:13

Jag med vill se massor av foton!!!

Kram Fröken Lillemor

Postat av: Tin@

Publicerad 2010-01-25 09:09:37

Var rädda om varann!

Kram Tin@

Postat av: Hegu

Publicerad 2010-01-25 11:16:33

Men OJ vad roligt att få lite rapporter "Over There"!:) Vi vill se många bilder och jag hoppas att ni får riktigt roliga dagar på mässan! Gissa om det är många som är lite smått avundsjuka...!?;)



Kram till dig och Maria!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela