Sara - SaGam

Teknik-kurs

Publicerad 2010-02-18 23:01:27 i Stämpeltekniker

Som den pedagog jag är tycker jag att det är fantastiskt roligt att hålla kurs. Har under flera års tid åt olika företag i stämpel/scrapbook-branschen hållit kurser av olika slag. Så inspirerande och roligt!

I går kväll höll jag kurs hos Kortmakaren. Det är liksom där jag har landat nu ;-). Det var Teknik-kurs och deltagarna fick lära sig fyra olika bakgrundstekniker. Fyra timmar gick fort och vi hade väldigt roligt. Korten som inspirerade vill jag visa er här, men bara några i taget...





TIPS!
Finns platser kvar till teknikurserna den 16/3 och 13/4. Kika HÄR!

Det kommer mera!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Zornitsa

Publicerad 2010-02-18 23:54:45

Vad kul att du gillar att hålla kurser... kanske kan det bli en kurs hos mig någon gång i framtiden... vem vet :)Det skulle jag tycka vad super :)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-02-19 08:57:57

Nog var det roligt alltid! Fyra olika tekniker mer eller mindre kladdiga, hääärligt! Kan varmt rekommenderas.



KraM

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2010-02-19 09:14:35

Att du är en fantastisk inspiratör och duktig pedagog kan jag intyga som sett dig "in action". Vilka härliga kort!



Kram Ingrid



PS. Nu är det svarta klart och jag stickar på något blått ;-)

Postat av: Elina

Publicerad 2010-02-20 00:02:40

Alla är fina men jag älskar det med gul bakgrund. Det känns vår och sol - och det längtar jag efter så mycket just nu!

Postat av: Linda

Publicerad 2010-02-20 10:55:31

Kul att se hur man kan variera sig med bakgrunderna :) Oftast blir det ju "bara" mönstrade papper.

Finfina kort :)

Postat av: sari hänninen

Publicerad 2010-02-22 05:37:51

psst... du o jag har färglagt cheeky cherry på nästan samma sätt... i orange... du får se den om ett tag :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela