Sara - SaGam

Lite mer från USA

Publicerad 2010-02-13 22:00:00 i Stämplat

Så var det första bortplockat och insorterat på plats. Lite av det har jag använt, mycket är kvar. Ny laddning uppe på bordet och här ser ni lite till av det jag handlat på min härliga USA-resa. Handbagaget blev väldigt tungt med allt papper, men det var det värt. Riktiga fynd-priser!



Har gjort två bidrag än så länge till Inkywings-födelsedags-kalas. Ett med distressruta och ett i form av ett hjärta. Perfekt i tiden! Hoppas morgondagen ger mig tid att göra ett par utmaingar till...





Ha en härlig alla hjärtans dag tillsammans med de du älskar. Och ta tillfället i akt att posta hjärtekort till några vänner. Det ska jag göra. Det brukar bli mycket uppskattat.
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-02-14 07:48:38

Det ser helt fantastiskt ut med alla nya grejer på bordet! Korten är jättefina.

kram Annika

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-02-14 11:16:21

Får klura lite på det där med kortmakarmara, låter fantastiskt roligt.



Klart att dottern gärna får bokmärket, bara kul att det kommer till användning!

kram Annika

Postat av: Elina

Publicerad 2010-02-14 19:42:14

Inte ett dugg avis på allt det där godiset! fingrarna i kors

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela