Sara - SaGam

Inkywings 10år

Publicerad 2010-02-10 23:38:41 i Stämplat

Eftersom det är 10 års-jubileum hos Lisa-Inkywings nu blir det så extra tydligt att jag har hållit på med den här hobbyn väldigt länge. 10 år närmasre bestämt. Lisa var den allra första stämpeltjejen jag stötte på och jag är glad åt att jag får ha henne bland mina vänner. Jag firar gärna Inkywings-födelsedags-kalas med Lisa och co på deras utmaningsforum. Ikväll har jag gjort 2 bidrag, men jag vet inte om jag får visa dom här ännu.

I stället visar jag ett härligt blått kort med stämplar från Hero Arts. Just nu är det mycket HA för min del och idag har jag på jobbet fått reda på att ordern Kortmakaren lagt hos dom är redo att skeppas över Atlanten. Väntar mycket smaskigt!



Visst är bården en läcker stämpel? Det finns flera i ett helt clearstampset.
Må gott och säg gärna hej innan du lämnar efter ditt besök här hos mig!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Renèe

Publicerad 2010-02-11 13:18:32

En helt underbar stämpel, har ni den hos er ?

Ha de soligt!

Kram Renèe

Postat av: Karin/essmo

Publicerad 2010-02-11 13:25:41

Vilket läckert kort! å duuuu, va mycket fint du handlat fr USA, MUMS!!

Nu skall jag kika in till IW å se vad du har gjort för fint,

kram kram!!

Postat av: Monnah

Publicerad 2010-02-11 22:16:28

Hur söt som helst!

Postat av: Monnah

Publicerad 2010-02-11 22:17:08

Tja, där blev det nog lite fel i bloggadressen...

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2010-02-12 18:30:06

Pyssliga du! ;-)

Föresten, kommer der fler HA-blommor liknande den jag paxade så hojta till. Är intresserad av nån mer i samma stil kom jag på. Ehhrrr...



Fniss... tordes du VISA vad du handlade i USA... det har inte jag gjort. ;-DD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela