Sara - SaGam

Hemma igen + Tyg/textil

Publicerad 2010-02-07 17:34:59 i Stämplat

Efter en fantastisk vecka i värmens (+20) Los Angeles direkt vidare till kylans (-22) Trysil med underbar vinter och skidåkning är jag nu hemma. Dagen idag har gått åt till städa/tvätta och andra sådana där roliga måsten, men det känns hur som helst skönt att vara tillbaks i Floda igen. I USA omgavs jag med pysselsaker och hade massor med mig hem. I Norge såg jag inte något pyssligt så långt ögat nådde. Tarmen suger. Jag har ännu inte packat upp allt jag inhandlade "over there". Ska bli skönt att landa hemma och komma igång.

Några av de bästa mötena jag/vi gjorde i USA var med tjejerna (och mannen) från Hero Arts. De inspirerade oss med härliga make and takes och hade mycket färdiggjord inspiration uppsatt på väggarna. Många av mina första stämplar kom från Hero Arts. Jag har alltid gillat dom och just nu tycker jag att de är super.

Mitt bidrag till månadens utmaning  (Tema: tyg/textil) blir med en ny stämpel från Hero Arts. Tänkte direkt på min spets stämpel när jag läste utmainingen och konstaterade att det inte var nödvändigt att det var riktigt tyg man skulle använda. Bakgrunden har jag gjort på glossypapper med distressrefiller. Spetsen är stämplad och embossad med rosa embossingpulver.



I morgon är det måndag. Vardagen är åter. Hoppas vi ses igen snart. Lämna gärna en kommentar när du kikat hit;-).
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-02-07 18:36:52

Spetsduken ser ut som om min mamma virkat den. Väldigt fint!



KraM

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-02-07 20:00:24

Det låter som att du haft det härligt på båda dina resor! Kortet är jätteläckert och vilken kul stämpel.

kram Annika

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2010-02-07 22:44:57

Det är till att vara internationell - och flexibel vad gäller temperaturskillnader! Vilken rolig spetsstämpel, passar ju bra till mig som återupptäckt virkningen ;-)



Kram och ha en bra vecka!

Postat av: Nina

Publicerad 2010-02-07 23:44:51

Läckert kort! Gillar distress-bakgrunden:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela