Sara - SaGam

Hello Kitty

Publicerad 2010-02-11 23:37:30 i Scrappat

Mest känd som en söt liten figur som fanns redan på min tid. Nu finns denna lilla katt överallt. L har den på pennor, klistermärken, skolpärmen, som godisbehållare, på byxbaken med mera. L gillar Hello Kitty och samlar på den lilla figur. Och vad gör man inte som mamma. Dröjde inte länge efter det att Sizzix släppte Hello Kitty-dies innan jag hade införskaffat 5 stycken ur den serien... Dom har legat länge, men så kom tillfället. En ATC-swap på Scrappiz fick mig att sätta fart. Ska bli väldigt roligt att se vad mina med-swap:are hittat på. 

I kväll har det blivit 9 stycken olika små kort med den berömda lilla figuren på. Gissar att L i morgon bitti när hon vaknar vill behålla alla, men detta är mammas pyssel. Kanske är det så att vi får sitta ner tillsammans under helgen med lite Hello Kitty-dies.



Hello!
Sara-SaGam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela