Sara - SaGam

Grannpyssel och ny banner

Publicerad 2010-02-14 20:52:28 i Stämplat

För ett par år sedan när vi flyttade hit till villaområdet i Floda hade jag två trogna kunder som beställde kort av mig titt som tätt. Härligt att någon gillar vad man gör och skönt att tjäna en liten slant ibland. Nu har det gått över...
Nu har de två trogna kunderna i mina grannfruar börjat göra kort och scrappa också. Titt som tätt knör vi in oss i mitt pysselrum och skapar och pratar tillsammans. Ett par timmar i eftermiddag blev det en grannpysselstund och jag fick visa allt fint jag köpt i USA. Pysslat blev det också faktiskt. En välkomsthälsning till lilla V som lång på pläden på golvet under hela pysselstunden och ett KO-kort. Båda går som bidrag till födelsedagskalaset hos Inkywings.





I morgon är det måndag igen. En ny vecka full av nya möjligheter!
Sara-SaGam

Här kommer en ny banner. Fick sån lust att göra om lite...



Kommentarer

Postat av: Morfen

Publicerad 2010-02-14 23:03:37

Vilka söta kort!! Tack också för gullig kommentar hos mig!! Om ett par dagar bloggar jag två nya julkort i bloggen så välkommen tillbaks. :) Kramar, Anna

Postat av: Elwa

Publicerad 2010-02-15 14:58:52

Roligt att se dig också i tävlingen hos Lisa, Sara! Hoppas det kommer fler medtävlare snart, tittar alla på OS i stället för att skapa?

Postat av: Mim...

Publicerad 2010-02-15 18:30:19

Å sött välkommen till världen kort.

Postat av: sari hänninen

Publicerad 2010-02-15 22:16:50

Asläcker banner... u go girl!

o d där cheeky cherries-stämplarna är ju suveränt fräcka!

Postat av: Zornitsa

Publicerad 2010-02-15 23:22:50

Snygg banner! Vad mysigt det låter med grannpyssel... har tyvärr inga grannar som jag vet scrappar och är dessutom nästan aldrig hemma men jag skulle verkligen älska att kunna få sitta med några fler vänner ett par timmar och scrappa. jag har ju scrapträffar i butiken men det är inte samma sak. Ha det bäst :)

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2010-02-17 20:52:22

Åh, vilken söt banner - lite Betty Boop över det hela!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela