Sara - SaGam

Kladd

Publicerad 2010-12-02 17:37:00 i Utmaningar

Av någon anledning ;-) förknippar många mig med kladd. Inte häftmassa, inte kladdkaka utan kladdiga händer och kladd i skapandet. Jag gillar att kladda och har oftast smutsiga händer några dagar när jag varit i farten och gjort bakgrunder eller testat någon teknik eller gått loss med sprayflaskorna. Härligt med kladdig kreativitet!

På julkortet jag visar idag (från Kortmakarmarans utmaningar) har jag kladdat. Bakgrundspapperet är först ihopknöcklat och infärgat med droppar av distressrefiller. Jag la en schablon på papperet och sprayade över med walnut ink. Man kan skymta cirklar i mönster.  När det torkat drog jag med en stämpeldyna rakt över allt. En stämpel och några dekorationer så var det klart!



Lucka 2 är öppnad!
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: Jaana

Publicerad 2010-12-02 20:04:44

Jag hade det på känn du....Kika in hos Arkivet, vettja ! :-)

Jag gillar med kladd, förresten !

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-12-02 21:03:14

Visst är det så att jag förknippar dig med kladd och egna underbara bakgrunder!

kram Annika

Postat av: Sara-SaGam

Publicerad 2010-12-02 21:30:12

Tack för "vinken" Jaana. Vad roligt att jag vann. Ibland ska man ha tur!

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2010-12-02 23:52:03

Snyggt kladd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela