Sara - SaGam

Tim Holtz-swap

Publicerad 2010-04-18 21:11:09 i Stämplat

I förra veckan skickade jag ut bidragen tillbaka till de som varit med i "min" ATC-swap tema TIM HOLTZ på Stämpelsnack. Åh, vad roligt det var, med proffsigt gjorda små konstverk. Kika gärna in i mina medswappares bloggar och kika vad de har att visa upp. TACK för att ni ville vara med. Vem drar i nästa swap? ;-)

Tin@
Eva F
Elina
Chruss
Louise vbg
Gunvor
Veronica P
Lenislenis


Man fick välja om man ville göra 9 lika eller olika ATC:er och jag valde att göra ett par olika varianter. Här är ett exempel på kort jag gjorde (de andra missade jag fota...)


I helgen har jag verkligen rensat ut bland saker i mitt pysselrum. En stor hög hamnar till Loppisen i Floda den 1/5. Den dagen ser jag fram emot!

Ha en bra vecka,
Sara-SaGam

Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2010-04-19 07:01:02

Supersnygg ATC! Nu ska jag surfa vidare för att se de övriga bidragen.



Perfekt att rensa ut och sälja på loppisen!

kram Annika

Postat av: VeronikaP

Publicerad 2010-04-19 07:15:30

Ditt ATC är riktigt läckert och jag är glad att jag var med i swappen!

Postat av: Agneta

Publicerad 2010-04-21 06:11:07

Åh vad fin! Jag missade ju swappen helt och hållet :( Men det är kul att se era bidrag iaf. :) Säg till mig nästa gång det är swap, så att jag fattar ;)

Postat av: Hermannleila

Publicerad 2010-12-15 15:59:18

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela