Sara - SaGam

Senkvällspyssel

Publicerad 2009-09-16 23:09:37 i Smått & Gott

Vi drack kaffe i soffan och åt nybakade kakor maken, svärmor och jag. Tröttheten kändes och jag lovar att jag hade somnat på stört om jag bara lagt mig i horisontalläge. Men ... jag tog med mig kaffekoppen till pysselbordet och satte igång. Det var längesedan nu, men det blev senkvällspyssel ikväll. Åh, vad jag gillar det!




Kul idé att limma gammal text bakom klara knappar. Skänker min lilla mormor i himmelen ett tack för all spets! 

Sara

Kommentarer

Postat av: Angela

Publicerad 2009-09-17 10:00:16

ÅH vad snyggt!



Det är verkligen en underbar känsla när man sitter sena kvällar och man bara kan sjunka ner bland alla sina papper och stämplar i timmar...

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2009-09-17 13:52:46

Vad härligt det låter och resultatet är riktigt snyggt! Kul idé med de klara knapparna.

Krympplasten ligger här och samlar damm, tänkte ta tag i det och göra lite roliga dekorationer. Ska dock försöka hitta en svart adirondack i den svarta lådan först.

kram Annika

Postat av: Scraphorse - Åsa

Publicerad 2009-09-17 19:55:32

Å så enkelt o snyggt!! Me like! :0)

Ja, nu är det bara en dryg vecka kvar tills vi kommer ner och hälsar på! Ska bli jätteskojsigt.

Kramen!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-09-17 21:12:52

Jättefiffigt med text bakom knapparna!

Postat av: Hegu

Publicerad 2009-09-17 23:58:28

Vilket ljuvligt kort du har fått till! Smart idé med knapparna. Här är en till som gillar sena pysselkvällar ensam uppe...det är lugnt och skönt och ingen som stör...:)



Kram

Helen

Postat av: Lillemor Engdahl

Publicerad 2009-09-19 07:38:51

Då och då tittar jag in här hos dig...som nu den här lördagsmorgonen. Ensam uppe, på med kaffet o fram med brödrosten, blogga runt o kika lite, solen skiner- det verkar bli en fin dag!

Tack för inspirationen, du gör makalöst fina kort. Gillar speciellt det med skuggstämpeln lite längre ner, så himla fint!

Hoppas mässan blir bra (vad annars!?)!

Kram fröken Lillemor

Postat av: Christine

Publicerad 2009-09-19 18:28:17

Hej o tack för titten. Du är så välkommen hit så. Slå en pingla innan så sätter jag på kaffet eller te. Vi kan pyssla lite med om du vill.

Kram

Christine

Postat av: Eva F

Publicerad 2009-09-20 21:03:09

Vad snyggt det blev Sara! Fina färger! Fiffigt med texten bakom knapparna.

Kram från Eva

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2009-09-22 10:24:46

Mysigt med senkvällspyssel. Själv har jag varit ovanligt trött på kvällarna och inte orkat leva upp till mitt mellannamn "nattugglan" på sistone. Det gäller att inte sätta sig i TV-soffan, för då slår den stora tröttheten till ... Läckert kort!

Postat av: [email protected]

Publicerad 2009-09-23 08:58:45

Snyggt att limma knapparna på pappret. Ska jag nog testa inom kort. Må så gott. Kram

Postat av: Millasew

Publicerad 2009-09-26 17:26:03

Vilken fiffig idé med knapparna! Måste nog ut och leta genomskinliga knappar nu! ;-)



Må så gott!

Postat av: Ingalill

Publicerad 2009-10-05 15:57:22

Verkligen fint kort! Bra idé med knapparna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela