Sara - SaGam

Kvitt kvitt

Publicerad 2009-10-14 20:34:26 i Stämplat

Jag gillar att använda mina alfabetsstämplar. Jag har både monterade som jag köpt för längesedan och flera alfabet som clearstamps. Clearstampsen är helt klart lättast att använda, man ser ju så bra precis där man stämplar. En del av mina alfabetsstämplar är av gummi och monterade på kardborrludd. Dom använder jag i ärlighetens namn inte så mycket.
Det värsta med de alfabeten som är små är att det blir så väldigt enkelt att ett litet m hamnar på ett ställe och bokstaven p någon annanstans. Jag förvarar clearstampsseten i sina ursprungsplastfickor, men jag vet inte om det kanske finns någon bättre idé? Dela gärna med dig! Hur som helst så gillar jag att man kan komponera sina egna ord på kort man gör.



På lördag är det dags för Nordiska Stämpel- och Scrapmässan. Vi ses väl!!!? Klicka på bannern för mer information.


Kvitt!
Sara

Kommentarer

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2009-10-14 21:14:38

Superfint kort, är väldigt svag för fåglar just nu. Självklart syns vi på mässan!

kram Annika

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2009-10-16 09:08:33

Den pyttelilla bokstaven "r" från ett favoritalfabet (clearstamps) försvann för mig en gång och jag blev så ledsen för det. Sen dök bokstaven mirakulöst upp på mitt pysselbord några veckor senare - jag som trodde den var förlorad för alltid! Sen dess har jag just detta alfabet i säkert förvar i en genomskinlig plastlåda så att inga fler bokstäver riskerar att smita iväg. Men andra alfabet har jag i plastfickorna de kom i, precis som du. Funkar egentligen ganska bra så länge påsen är hel ...



Jag gillar också bokstäver av alla sorter - och fåglar! Fint kort du har gjort!

Postat av: lenislenis

Publicerad 2009-10-20 00:23:12

Gulligt kort! Fåglarna och buren är ju sååå charmig!

Förvaring ja.... det är alltid ett återkommande diskussionsämne och testande - vad är bäst? NÄr man sedan hittat ett system så växer man ur det...?



Tack för gulliga ord på min blogg!

Postat av: ele

Publicerad 2009-10-20 22:59:05

vackert kort. jag har bara clearstampsalfabet och de har jag också kvar i originalförpackning. Använder dem inte så ofta...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela