Sara - SaGam

Favoritfilur

Publicerad 2009-06-09 21:43:07 i Scrappat

Min favoritfilur är helt klart den med kanelbullarna! Jag är så svag för bullar så det är galet. Jag kan inte säga nej till dom. På något vis dras vi till varandra och jag njuter av varenda tugga. MMmmm! Att skippa godis och chips - gärna för mig, men jag vill inte vara utan min kanelbulle! När barnen fyllde år bjöd vi in till kakbuffé. Jag bestämde mig att scrappa en dubbel-LO och såklart hamnade filuren på den! Gillar att använda stämplar när jag scrappar.



Vilken är din favoritfilur?

Åter till utrensningen inför loppis. Ha en skön kväll!
Sara

Kommentarer

Postat av: Birgitta

Publicerad 2009-06-09 22:33:49

Hallå Sara!!

Visst är Filuren sööööt!!! Bullar är inte fel! Gamla hederliga kanelbullar...mums mums!

Jag hade gärna varit med på lördag men jag jobbar! Annars hade det varit himla skoj! Men hör gärna av dig nästa gång som detta sker! KRAM Birgitta

Postat av: Gunvor

Publicerad 2009-06-10 05:52:45

Fantastiskt fina foton och underbar LO, Sara! Själv är jag ingen "Filur-typ" , så jag äger ingen och har ingen favorit. Men det tror jag du visste redan ;)



Kram, Gunvor

Postat av: Camilla W

Publicerad 2009-06-17 19:31:39

Åh, jag har flera favoritfilurer. Kanske skulle plocka fram dem i kväll. Jag är ääälskar bullar! Jag testade att lägga i 200g hackad marabou mjölkchoklad i degen. Oj oj oj, så smaskigt det blev. Tänk dig varma kanelbullar med mjuka chokladbitar i. Smaskens!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela