Sara - SaGam

Gott nytt år!

Publicerad 2009-01-02 20:06:22 i Smått & Gott

Vad snabbt det gick - december!
Julstämpelvinnare - Agneta/agge, Grattis!
Jul med familjen - lugnt och skönt!
Handstämplade julkort - fick fler än förra året, åh, vad jag uppskattar konst ska ni veta. Tack!
Mellandagar på Dalarö hos pappa - tradition!
Mellandagsrea på jobbet - helt galet, vad kul!
Nyårsafton - med P:s syskon till tidig nyårsdagsmorgon.
Fredag - åter på jobbet, packa/bekräfta/skicka ordrar, fullt upp!
Fredag kväll - lite pyssel med nya leksaker blev en ny banner! Crackle paint antique bronze, stämpel silhouette corner, alfabete Hero Arts clearstamps - caps bold alphabet.

Önskar alla er som hittar hit på ett eller annat sätt ett härligt nytt år fullt av kreativitet och skapande!
Sara

ps. Nu har jag börjat en ny omgång med att skriva in varenda stämpel jag har i ett excel-ark. Har en lång lista sen flera år tillbaka, men nu ska jag börja skriva in i excelark igen har jag tänkt. Har du nån koll på vilka stämplar du har? Hur?ds.

Kommentarer

Postat av: Hegu

Publicerad 2009-01-02 20:25:28

Gott nytt år på dig Sara! Jag hoppas sååå att vi kan ses snart igen...

Snygg banner du har gjort!



Kram

Helen

Postat av: Eva-Lena

Publicerad 2009-01-03 09:27:21

Gott Nytt år Sara.

Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2009-01-03 15:33:31

God fortsättning på ett alldeles unikt och underbart 2009!

Pysslet har legat nere under julhelgen men hoppas komma igång snart.

Jag har än så länge inga problem att hitta bland mina stämplar för jag har inte så många men ditt system verkar bra. Fin banner!

Kramaria

Postat av: Agneta

Publicerad 2009-01-07 21:45:24

Tack så jättemycket för stämplarna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela