Sara - SaGam

Bandförvaring

Publicerad 2009-02-05 22:46:52 i Smått & Gott

Genom åren har jag provat på en och annan band förvaring. Nu är jag redo att testa den senaste varianten - Ribbon ring. Tidigare hade jag banden färgsorterade (naturligtvis) i glasburkar inköpta på CO. Bra med glas som man kan se genom och hyffsat lätt att gräva fram det man behöver. nu har jag då gått genom alla band (inte mina garner...) och satt upp de jag vill behålla på Ribbon rings, de andra har jag paketerat snyggt i zippåsar för att sälja dom på vårens loppis. Nu blir det upp till bevis att använda alla fina band.



I morgon är det fredag! På lördag har vi årets första Kortmakarmara hos Kortmakaren! Ha en skön helg!
Sara

Kommentarer

Postat av: Lillemor

Publicerad 2009-02-06 07:18:46

Så inspirerande att se ditt sorterande av dekorationer och din härliga bandförvaring!

Man blir sugen på att sätta igång ock skapa direkt, kanske skulle jag själv ta mig en titt i min pysselhörna och städa lite först...;o)

Lillemor

Postat av: Muffin

Publicerad 2009-02-06 09:08:49

Oj, vad fint! Ordning och reda! Tycker att man ständigt behöver ändra, sortera och förbättra sin förvaring - på något konstigt sätt kommer det ju hela tiden mer prylar som ska få plats..:)

Tack för din söta kommentar, jag blir såå glad!

Kram och ha det så kul imorgon!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-02-06 10:49:15

Vilken färgprakt och så den här kommentaren, "jaa, så kan man ju också göra"! Hela tiden nya idéer till förbättring.

Ha en mysig och rolig lördag! Ska försöka vara med nästa gång:)

Kramaria!

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2009-02-06 22:18:42

Ha en riktigt kul lördagsmara hos Kortmakaren och tänk på mig som tillbringar hela dagen i en bil på väg till fjällen ... Men sen blir det roligt! Kram från Ingrid

Postat av: sari hänninen

Publicerad 2009-02-07 03:13:11

ja, d här med bandförvaring kan driva mig till vansinne... jag har försökt att välja ut några få band den här gången... allt för att öva mig på att begränsa mig...

vi ses snart...

kan inte sova... :-(

grannens musik väckte mig...

Postat av: Hönan/Anna-Lena

Publicerad 2009-02-07 13:17:49

Nejmen se! Har du hittat på dem;-)

JA visst är de praktiska, älskar min bandförvaring så lätt att använda!

HA en trevlig mara.

Kramis

Postat av: Birgitta

Publicerad 2009-02-08 23:25:16

Hej!

Tack för senast på Kortmakarmaran! Hade jätteroligt!

Jag använder dessa bandförvaringen och är supernöjd med det för du har dem i nyckelringen och kan hitta det du vill ha snabbt!!

Ha en bra vecka! KRAM Birgitta

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-02-09 08:27:42

OJ vad duktig du har varit o sorterat o fixat! Det skulle jag också behöva. Nu har jag visserligen sett ditt pysselrum o jag har ju inte i närheten så mycket som behöver sorteras men i alla fall... ;0)

Kram Åsa

Postat av: mojje

Publicerad 2009-02-13 10:46:52

kanske vore något att testa.... tycker att hur jag än förvarar mina band, så använder jag dem för sällan.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-20 11:15:10

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela