Sara - SaGam

På önskelistan!?

Publicerad 2009-12-13 21:46:39 i Stämplat

På Kortmakarmaran i november gjorde jag ett kort jag inte visat än. Det var Sari som inspirerade till att göra "Spellbinderskort". Hon hade vevat och vevat och vevat och jag gjorde det samma ett par gånger och skapade ett annorlunda kort. Det är ett ganska litet kort, men jag gillar denna idé mycket. Så högst upp på min önskelista inför julen står Spellbinder-dies! Bara så tomten vet...





Vad har du högst på din stämpel- & scrapbook-önskelista inför julen? Bland er som svarar på det med en kommentar i detta inlägg senast onsdag 16/12 kl.21.00 lottar jag ut en pysslig julklapp (eller flera)!

Du behöver inte länka hit från din blogg om du inte vill, men om du gör det kanske fler kommer med och ju fler som är med ju fler julklappar lottar jag ut;-)

Ha en härlig vecka! Njut av tiden! Hoppas du vill vara med i min utlottning!
Sara

Kommentarer

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2009-12-14 08:15:00

Hej Sara!

Kikar in på din sida ofta och får inspiration och njuta en stund. Just nu har det varit dåligt med pyssel för "mitt" rum är inte iordning än efter flytten. Här i Moskva ha vi -14 grader, blå himmel och 10 cm pudersnö. Vacker med andra ord!

På min önskelista står svarta "distankuddar". När man gör kort eller LO med mörkare kort blir det snyggare med svarta "kuddar" än vita. Ingen stor önskan kanske men jag skulle bli mycket glad om tomten kom med det : )

Åker hem till Sverige på lördag för att fira jul. Räcker tiden till blir det en tur förbi Kortmakaren innan vi åker tillbaka till Moskva igen!

Må så gott! Anna-Karin

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2009-12-14 10:22:36

Vilken kul idé! På min önskelista står fler spellbindersdies och så är jag bra sugen på att testa tombowpennor.

kram Annika

Postat av: Tilda

Publicerad 2009-12-14 10:44:23

På min önkelista står det fera distressdynor då jag verkligen fastnat i att göra egna mönsterpapper av dom.

Det står även en kantstans från Martha Steward.

Hoppas jag varit snäll så tomten kommer med nått att pyssla med.

kram

//Tilda

Postat av: Nina

Publicerad 2009-12-14 11:53:32

Spellbinders och distress-dynor kämpar om topp-placeringen på önskelistan! ;-) Ja, och så Gesso el.liknande till transfer :)

Jättesött kort du gjort med spellbinder-diesen!

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-12-14 12:32:12

Hej. Jag har just de spellbinders som du oxå önskar dig! Helt underbara. Helst vill jag ha den runda!! Sen kommer massor av andra scrapsaker och bara nån annan grej. =)



Camilla

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-12-14 13:18:38

Först kommer fina kantstansar och på andra plats helt klart spellbinders, de är ju så användbara.

Fina saker du skapar!

/Emelie

Postat av: Eva-Lena

Publicerad 2009-12-14 18:04:37

Jag önskar mig också spellbinders.

Postat av: Anna-Lena/Hönan

Publicerad 2009-12-14 22:21:53

Hej Vännen!

Ursött kort må jag säga!

Här är det mera stämplar (hmm som om det skulle behövas...) som står på listan, Tim Holtz vill säga. Är ju helt såld på karln!

Ja och så de nya färgerna på Alcoiksen, de brighta färgerna:-)



God Jul på dig!

Kram

Postat av: Millan

Publicerad 2009-12-15 13:42:58

Hej hopp!

Åh, det är så många saker som står på önskelistan! Allra högst står en silhouette, och några rosa promarkers, några thickersalfabet och även några spellisar. Hoppas tomten hittar hem med något av allt detta!

God jul på dig!

Kram Millan

Postat av: Eva

Publicerad 2009-12-15 21:49:54

Vilket gulligt julkort du hade gjort. :)

Eftersom jag fanska nyligen har köpt mina första stämplar så står högt på min önskelista ett par promarkers för att kunna färglägga stämpelmotiven snyggt.

God jul!

Postat av: Hegu

Publicerad 2009-12-15 21:55:45

Högst upp på min önskelista denna jul står en Slice från Making Memories. Jag har sett så mycket fint man kan göra med den maskinen och jag tror att den skulle passa mig bra. Jag älskar ju min Reva men denna skulle vara ett bra komplement!



Jag har mailat till tomten så vi får väl se vad han har med sig i säcken...:)



God Jul!

Helen

Postat av: Eva J

Publicerad 2009-12-16 16:20:22

Jag har fått storhetsvansinne (?) och önskat mig en Gazelle (Bosskut). Misstänker eventuellt att även Tomten kanske tycker att den är lite dyr...



/Eva

Postat av: sari hänninen

Publicerad 2009-12-20 16:56:27

Gött o c scallop-kantskortet komma fram...

O jag håller med dig... Jag önskar mig också Spellbinder-dies i julklapp... Men jag får väl köpa dem själv ... :-).



Det kommer hela tiden flera nya modeller, så man lär ju inte tröttna på dem :-)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela