Sara - SaGam

3 veckor sedan

Publicerad 2009-08-25 22:14:44 i Stämpeltekniker

Tänk att det gått hela 3 veckor sedan det hände nåt här i min blogg. Varken inlägg eller kommentarer - riktigt sommarlov! Jag har njutit av lediga dagar tillsammans med familjen i Stockholms skärgård, på Rörö, hemma i trädgården, på Astrid Lindgrens värld, i Danmark och på lite andra håll runt omkring. Det har varit jätteskönt!

Nu njuter jag av att vardagen kommit igång igen. Jag gillar den, vardagen alltså. När rutiner och tider och scheman får sätta sig  och allt rullar på. Tur är väl det att jag gillar den, annars hade det blivit jobbigt, det är ju en väldigt stor del av vårt liv som är just vardag.

Jag har kastats åter in i arbetet och det är redan full fart. Imorgon åker M och jag till Stockholm och Formex. Det ser jag fram emot väldigt. En mycket inspirerande mässa, full av färg och form. Både färg och form finns på kortet jag vill visa er idag. Det är ovaler/cirklar som är stämplade och embossade med klart EP. Över dom är det fullt med distressfärg. Den överflödiga färgen har jag torkat bort med hushållspapper. Resist kallas det.



Härmed har jag sparkat igång bloggandet igen och hoppas det får liv i era kommentarer också. Låter kanske lite "töntigt", men jag tycker väldigt mycket om att läsa era kommentarer och blir barnsligt glad när någon har skrivit något. Tack!

Må gott,
Sara

Kommentarer

Postat av: Jaana

Publicerad 2009-08-26 08:30:54

Inte töntigt alls...eller så är vi lika töntiga, både du och jag. :-)

Gillar kortet ! Så bra att du påminner mig om denna teknik; blev så sugen på att testa igen; kanske redan idag ?

Kram !

Postat av: Maria

Publicerad 2009-08-26 09:34:35

Jag tror att prioritet blogga är av underordnad betydelse sommartid för många av oss. Det är därför så roligt när alla återgår till "normalläge".

Apropå resistteknik, vill jag göra stor reklam för din tekniksida

http://gamborn.gosebo.com/webrubberstamps/index.htm

en superbra sida för både nybörjare och mer garvade scrappare. Där finns beskrivningar på allt.



KraM

Postat av: Åsa - Scraphorse

Publicerad 2009-08-26 09:50:28

Förstår precis det här med bloggandet, har också gått på halvfart ett tag. ;0) Vi tittar förbi Er på Formex på fredag en sväng!

Kram Åsa

Postat av: Maria

Publicerad 2009-08-26 21:02:36

Hoppas ni får det bra i Stockholm och kommer tillbaka med massa nya tips och idéer. Kram

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2009-08-26 21:08:26

Välkommen tillbaka till vardagen och till bloggeriet! Låter som att ni har haft en skön sommar! Kram och ha det så bra i Stockholm önskar Ingrid (som var där i helgen!)

Postat av: Hegu

Publicerad 2009-08-27 09:24:15

Vilken härlig semester ni har verkat ha du och familjen! Vilket läckert kort du har gjort! Gillar den gröna tagen jättemycket...



Önskar er all lycka till på Fomex!! Sälj många boarder nu...:D



Kram

Helen

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2009-08-27 21:29:31

Visst är det härligt att ha en vardag man trivs med, annars vore det tungt. Dock är semester alltid semester och det är ljuvligt att vara ledig, ta dagen som den kommer och umgås med familj och vänner.



URSNYGGT kort!

kram Annika

Postat av: Birgitta

Publicerad 2009-08-31 08:03:22

Hej!

Vad kul och se att du dragit igång igen!

Det är inte alls töntigt och se om man fått kommentarer! Det är ju alltid roligt och se om någon lämnat spår! Hoppas mässan gick bra och att många kom och blev inspirerade av er!

Jättefint kort du gjort!

Ha en skön höst!! KRAM Birgitta

Postat av: Lollo

Publicerad 2009-09-02 08:58:10

Hoppas mässan gick bra, vilket fint kort du gjort, jag hoppas jag får lite mer inspiration nu i höst att pyssla med stämplarna, jag har mest stickat sista tiden. Vi ses

Kram från Lollo

Postat av: sari h

Publicerad 2009-09-02 15:28:58

härligt med en tag, Sara!

u go girl!

o jag kommenterar gärna... hahhah

Postat av: zizzi

Publicerad 2009-09-03 10:25:33

Hej goding!!!



Ljuvligt kort! V i syns nog snart! Kram kram

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2009-09-03 18:24:19

Springer förbi och stoppar in ett par HÖSTKRAMAR till dig. ;-)

Må så gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela