Sara - SaGam

Mitt liv utan scanner

Publicerad 2008-09-23 20:44:45 i Smått & Gott

...och dator känns det som. Dagarna på jobbet fylls med tid vid datorn och på kvällarna den senaste veckan har jag både pysslat och läst en god bok. Det har varit riktigt härligt och mysigt på alla sätt och vis. Har en hel del kort som jag skulle vilja visa er, men datorn la av och scannern är inte installerad på den som nu är vår tillfälliga surfdator. Så e det. Får nöja mig med att säga hej och hoppas på att du kommer tillbaka hit igen!
/Sara

Kommentarer

Postat av: Christine

Publicerad 2008-09-25 11:24:05

Självklart tittar jag förbi nästan varje dag. Igår var jag i butiken men du hade gått för dagen. Vi ses en annan dag.

Kram

Christine

Postat av: Jaana

Publicerad 2008-09-25 19:57:20

Självklart tittar jag in igen; brukar ju finna inspiration här....Och kanske ses vi på mässan ? Eller maran ? Hoppas på det...Kram !

Postat av: Elina

Publicerad 2008-09-27 23:45:26

Det låter som mysiga kvällar.

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2008-09-28 22:39:37

Självklart kollar jag in din blogg lite då och då! Hoppas att du snart får tillgång till scannern igen så vi får se dina fina kort. Men visst går det att klara sig utan ett tag. Fniss, nu har mina ungdomar också pysslat. Kolla in min blogg så får du se!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela