Sara - SaGam

Long time...

Publicerad 2008-10-27 14:31:18 i Smått & Gott

...no see..
Vi har fullt upp hos Kortmakaren just nu med förberedelser för vår flytt. Vi flyttar inte så långt - bara en trappa upp, men lokalen är mycket större och det ska bli så roligt! Förhoppningsvis är det bara ett par veckor kvar. Den 14/11 har vi en "happening" och den 15/11 är det dags för den första "Kortmakarmaran":

"Kortmakarmara 15/11
Nu inbjuder vi till den första "Kortmakarmaran"! Lördagen den 15/11 träffas vi hos oss i butiken för en kreativ dag tillsammans. Var och en tar med eget material att pyssla med. Det finns naturligtvis möjlighet att handla i butiken. Vi börjar kl. 10 och kör på fram till 22. Det kostar 300:-. Du betalar 150:- när du anmäler dig och resten när vi ses. För pengarna får du ett välkomstpaket (värde 150:-), möjlighet att låna våra verktyg, förmiddagsfika, lunch, eftermiddagskaffe, frukt, godis och dricka. Under dagen kommer vi att ha olika utmaningar, tävlingar och lotteri. Fina priser utlovas! Dagens sponsorer är Penny Black, Fiskars, HeroArts, YouDo, Quickutz, Reprint och Kortmakaren. Då vi har begränsat antal platser var ute i god tid. Först till kvarn gäller!! Anmälan görs per mail eller tel 0302-36226."

När det gäller pysslandet så har jag haft glädjen att få prova Quickutz nya gift set "Jolly". Tina hade med sig det till oss när hon kom hem från sin resa från USA. Jag får inte visa några bilder än, men det blir helt klart en favorit för mig!

Väljer i stället att visa ett foto:


Ha en bra vecka!
Sara

Kommentarer

Postat av: Gunvor

Publicerad 2008-10-27 18:32:32

Synd att det är så långt till er ... en kortmakarmara hade varit alldeles underbart!



Kram

Postat av: Jaana

Publicerad 2008-10-27 20:45:00

Sara ! Jag har dåligt samvete för att jag glömt, eller rättare sagt, inte hunnit,(gaaalen vecka !!! ), tacka dig för det v-a-c-k-r-a kortet....blev ju så glad ! 1000, 1000 Tack ! Vad det gäller erbjudandet i det, så är jag helt klart intresserad, men vet inte än om jag är ledig då...Vi hörs mer om det senare.....



KRAM på dig !

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-10-30 10:28:03

Darn vilken söt kille!! Ska man behöva börja med QK bara för det nu??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela