Sara - SaGam

Kanelbullens dag!

Publicerad 2008-10-04 23:48:45 i Stämplat

Oj, vad trött jag är efter en lång och rolig dag. Började med att servera frukost åt mina nattgäster; Åsa, Susanne och Lisa som kommit till stan för att ställa ut på Papperskraft. Efter ett par timmar på vanliga jobbet tog jag tåget och gick på mässa. Så trevligt att träffa så många goda vänner sen flera år tillbaka. I kväll har vi suttit kring vårt köksbord och pysslat. Jag har naturligtvis gjort ett kanelbullekort! Gott! Jag älskar kanelbullar och har riktigt firat idag! Nu väntar sängen...



Sov gott! Hoppas vi ses på mässa i morgon!
Sara

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2008-10-05 00:50:39

Oh så mysigt med mässa!



Postat av: AnnikaS

Publicerad 2008-10-05 10:21:54

Tack för härlig pratstund hos kortmakaren och på mässan! Det kom med en hel del härliga grejer hem i mina påsar. Ska bli kul att pyssla lite framöver. Jag älskar ju oxå kanelbullar, men igår hanns det inte med någon.



Kortet är superfint!

kram Annika

Postat av: Maria

Publicerad 2008-10-05 10:40:09

Vi ses inte på mässan idag för jag var där igår. Någon bulle blev det inte heller då bullar inte är mitt favofikabröd.

Ha en fin dag på mässan!

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-10-07 22:09:37

Titta vad fint kortet blev!

1000-tack för en fantastisk helg! Helt underbart boende med service i hotellstandard. ler Trevligt att få lära känna så många härliga människor! Ha det så bra. Kram Åsa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela