Sara - SaGam

5 papper blev 3 Layouter

Publicerad 2008-05-18 19:56:34 i Scrappat

Det blev tre LO:s av de fem papper jag kom hem med i fredags. Det var riktigt kul att jobba utifrån papperna och inte som jag brukar utifrån fotografierna. Ska rota bland alla mina mönstarde papper och plocka fram ett gäng som hör ihop och fortsätta jobba med scrappandet på det viset. Under arbetets gång blev det lite städat av på pysselbordet också, det skadade verkligen inte. Förutom LO:n om sommarregnet i inlägget nedan blev det alltså följande två:

image286image285

Ha en bra vecka!
/Sara

PS. Läs här och lämna kommentar om du vill vara med i min PIF-utlottning! DS.

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2008-05-18 23:35:31

Vilka härliga LO:s du har gjort - han e' för söt den lille Tim Bertil. Hoppas att ni har haft en skön helg! Kramar till er alla!

Postat av: Tin@

Publicerad 2008-05-19 09:24:14

Du vann! Nu vet jag inte om jag vågar lägga upp mina.....dina var ju helt ljuvliga!
Men jaja....de kommer nog upp ändå.
Kram, vi kanska ses ikväll?!
Tin@

Postat av: Dani

Publicerad 2008-05-19 10:27:19

Jättefina LO:s du har gjort. Plaska i regnet är alltid lika roligt, regnkläder tack för att ni finns;-)
Vilket underbart foto på lillkillen.

Hoppas att du får en trevlig vecka
Kram Dani

Postat av: zizzi

Publicerad 2008-05-20 10:33:09

Jättefina allihop!
Tim är ju för söööt!!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela