Sara - SaGam

Scrap- och stämpelmara i Alingsås

Publicerad 2008-06-15 00:35:21 i Stämplat

Ganska nyss hemkommen från en härlig heldag i skapandets tecken. Jag har varit på Stämpelbodens mara och riktigt gottat mig. Massa trevliga människor, god mat, demosar, shoppingmöjligheter, musikunderhållning (från potatisfestivalen), och egen tid för skapande. Jag har packat min väska med allt möjligt och var redo för att sätta igång direkt. Men som vanligt tog det ett tag innan jag kom igång. Det fanns två tävlingar, en kort och en scrap. Jag hann med i sista minuten att delta i båda, men vann gjorde jag inte. Mitt kort tog väldigt lång tid att göra. Lo:n gick mycket fortare vad det nu kan bero på. Trodde nog det skulle vara tvärt om. Nåja, TACK Puck och Annika för att ni ordnar så bra för oss, tack alla nya och gamla vänner för en trevlig dag!

Mitt jordgubbekort till korttävlingen kommer här. Jordgubbarna är stämplade och maskade, färglagda med Promarkers. För första gången har jag använt Punchinella (Tack Lisa!) och som av en händelse hade jag ett kuvert med mig med ett passande frimärke!



Snart dags att sova. Vi ses och hörs! Lämna gärna ett litet avtryck.
Sara

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2008-06-15 12:10:06

Sitter precis nu med ett jordgubbskort - Kortmakarens gubbar. Visst blir man sugen? Punchinella, är det det där med hålen? Vad är det egentligen?

Kunde tyvärr inte vara med på maran men det kommer säkert flera hoppas jag.

Ha en fin dag!

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2008-06-15 13:47:46

Tack själv för en härlig dag! Kortet är så fint och det där med frimärket är nästan för bra för att vara sant.



kram Annika

Postat av: Carina "Stamparin" Gustafsson

Publicerad 2008-06-15 15:46:34

Jag vill också tacka dig, för super trevligt sällskap, att du höll plats åt oss (fast det egentligen skulle varit tvärtom) :-D Hoppas att vi kan pyssla tillsammans snart igen!

Kram Carina

Postat av: Dani

Publicerad 2008-06-16 07:48:51

Ser verkligen mumsigt ut. Jättehärligt kort. Visst är det roligt med stämpelträffar, jag längtar så efter en men får vänta lungt och stilla till hösten. KAnske jag kan fixa något, vi får se

Ha det så gott

Kram Dani

Postat av: Pysselmyran

Publicerad 2008-06-16 08:24:41

Så fint kort! Jag älskar också scrap/stämpel- träffar, man får så mycket inspiration med sig hem igen efteråt, och så är det roligt att träffa andra inom hobbyn och inte bara sitta i sin egna lilla kammare och skapa :-)

Kram / Sofia

Postat av: Therese

Publicerad 2008-06-16 10:42:13

Hej Hej:)

Jag är en av dem som var med på träffen i lördags. Jättehärligt kort!

Kram

Postat av: lenislenis

Publicerad 2008-06-22 02:51:57

Vilket härligt jordgubbskort!!!

Är rädd för att jag inte svarat på din fråga ang snapstamps.... Typsnittet på de jag har är Casual och storleken är den minsta - vill minnas att de hette "mini"....

Postat av: Amirline

Publicerad 2009-03-30 12:08:51

Congratulations on a job well done. Thanks

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela