Sara - SaGam

LO:sarna från maran

Publicerad 2008-06-16 20:48:23 i Scrappat

Det blev tre LO:s på maran i helgen. Jag hade köpt en serie papper hos Kortmakaren och utmanade mig själv att scrappa 3 layouter med dessa papper.  Den första var ett tävlingsbidrag där man skulle följa en skiss.  Journalingrutan är från Inkywings."Sagostund" är gjord efter en annan skiss och "PAPPA" är gjord fritt ur huvudet. På den ska jag ha in någon journalingruta under fotot. Det var kul att få användning av Gel à Tinsen "Wild things" på en LO. Håll till godo! Lämna gärna konstruktiv kritik!



Nu har jag sommarlov! Må gott!
Sara

Kommentarer

Postat av: Marie/Bat3

Publicerad 2008-06-16 22:04:49

Oj, oj! Det märks att du är ett fullblod proffs, tre LO!!! Jag hann knapp få ihop tre kort och då var ett av dem så gott som klar, det var bara montering kvar. Jag är ändå jätte nöjd, för jag orkade vara kvar längre tid denna gången. :-)



Det var mycket trevligt att träffas! Hoppas att det blir fler gånger...

Postat av: Lillemor

Publicerad 2008-06-16 22:28:04

Så fina, gillar alla tre, men om jag måste välja en favo måste det bli den översta vet inte verför, kanske för att du ser så solbränd och fin ut där och T så glad o busig :O)

Må så gott!

Kram Lillemor

Postat av: Inola - Ingrid

Publicerad 2008-06-17 21:51:04

Roligt att se tre LO:s där färger och mönster går igen. Snyggt med blomstersilhuetterna på den nedersta. Sommarlov - det låter härligt - njut!

Postat av: Anita/AniLi

Publicerad 2008-06-18 15:05:51

Tack för din tanke! Allt är bra med oss!

Och ser man på, du fick ihop en tredje layout av de resterande papperna. Nu kan du köpa nästa kit och göra 3 till !!!

Bilder från maran finns att se i min blogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela