Sara - SaGam

Bloggen är flyttad

Publicerad 2008-06-10 21:07:50 i Stämplat

Tänk att några som velat inte har kunnat lämna kommentarer i min blogg på några dagar. Den berömda flytten! Men nu har jag loggat in på den nya sidan och allt ska vara i sin ordning igen.

Vill gärna visa upp det enda studentkortet jag gjort i år. Till Richard, en god väns son. Det blev inte den dansande student-älvan från Stämpelboden som jag gillar så mycket, har i min ägo, men aldrig använt. Kändes inte som det passade till en kille. En studentfilur var bättre! I riktiga studentfärger dessutom. Lycka till!



/Sara, som packar inför maran i Alingsås på lördag och undrar om det finns någon som har bil som jag får plats i från Floda för det blir jobbigt på tåget med all min packning....??? ;-)))

Kommentarer

Postat av: zizzi

Publicerad 2008-06-11 10:14:06

Halloj!

Vilka fina kort i vanlig ordning. Kul att det är officiellt med Kortmakaren nu!!!

Ja hoppas vi ses snart....

Kram på dig!

Postat av: maria

Publicerad 2008-06-11 20:14:07

Jag är också flyttad nu. Anita tipsade mig om att det inte gick att kommentera hos mig då jag har tagit en paus i bloggandet men är snart tillbaka på riktigt igen.

Grattis till nya jobbet. Ska bli roligt att se dig där.

Ha det gott!

Postat av: christine

Publicerad 2008-06-11 20:45:45

Hej

Ska också dit men åker redan ca 0930 från Floda, Maariante ska också med.

Ring mig om du vill hänga på.

Christine/0733 366882

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-06-11 22:24:20

Heeej! Idag trillade din fina PIF ned hos mig, TACK så mycket! Ska sätta mig ned och vara kreativ så fort jag hinner, har bara lite "för" mycket kortbeställningar nu. Men det är ju ett angenämt besvär. :)

Postat av: mariante/hoppetossa

Publicerad 2008-06-12 12:08:42

Oj här kunde man läsa STORA nyheter! Va skoj Sara å vilken utmaning!

Tänk på den tiden då du var "vår" fröken, då gjorde jag inga kort....

Vad skoj att vi ses på lördag oxå.....

Kanske du "liftar" med C du oxå!

Vi ses

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2008-06-13 10:49:29

Jag ser verkligen fram emot lördag, det ska bli kul att träffas!

kram Annika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela