Sara - SaGam

Vinter

Publicerad 2008-01-03 23:39:07 i Smått & Gott

Idag har snön fallit eller snarare kanske blåst ner över oss här i Floda. Några flingor har stannat på marken så vi har faktiskt provat stjärtlappar och skottat snö! Men ganska snart gick vi in i värmen igen och fortsatte mysa.

Linnéa och jag har haft varsin pysselkompis på besök och det är alltid roligt. Jag har ju två platser vid mitt bord och Linnéa har två. Perfekt! Nja, förresten - Tim ska ju också få plats...  Han la huvudet på sné, log och sa: "Mamma, jag måste stämpla nu!" Tim hamnade sittandes på golvet och hade glitter i hela ansiktet när han var klar. Pappan i huset har just köpt en moped som barnen ska hjälpa till att greja med...

Nu väntar lite DT-stämpling åt Inkywings innan sängdags. Sista jullovsdagen i morgon!

Ha det gott och skriv gärna en rad!
/Sara

vinterbanner till inlägg

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2008-01-04 14:34:45

Oj, så fint här blivit!

Postat av: Gunvor

Publicerad 2008-01-04 16:59:42

Snygg header Sara!
Såg förresten att du är DT även för Inspirationshuset! Det har jag missat tidigare så jag får väl gratta nu i stället ;)
Kram, Gunvor

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2008-01-04 21:32:53

Tjusig banner du har fixat! Själv har jag kvar mitt hösttema, så det är kanske på tiden att även jag byter ... ;-)

Postat av: Zizzi

Publicerad 2008-01-04 23:51:28

Hej sara!
Så himla fin blogg du har!! Nästa gång vi ses får du visa mig hur man ändrar banner m.m.
God fortsättning på 08 på dig och familjen.

Postat av: Maria

Publicerad 2008-01-06 16:35:12

Kikar in bara!

Postat av: Lillemor

Publicerad 2008-01-06 18:44:17

Så vintrigt och fint du har det här hos dig! Vi har oxå fått en del snö uppe i Falköping, härligt idag öppnade slalombacken (igen)!
Fin banner, den gillar jag! :O)
Lillemor

Postat av: Nina

Publicerad 2008-01-08 20:17:11

Instämmer med alla andra, vad vintrigt fin din blogg blivit :)
Tusen tusen tack för den fina vinsten som landade i min brevlåda idag! Jag blev jätteglad :)
Gissa om jag ska gå till mitt pysselrum nu och använda sakerna? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela