Sara - SaGam

Promarkers

Publicerad 2008-02-18 20:20:14 i Stämplat

Så klart har jag också testat, även om jag inte ännu lika galet handlat promarkers som vissa andra ;-) . Jag köpte ett set med 10 stycken och håller på att prova mig fram om jag gillar dom eller inte. Blandar de tio färgerna med ett gäng Tilda-pennor jag köpte på Panduro för ett par år sedan. Funkar på samma sätt. Jag har iaf inte märkt nån skillnad.

Vi i laget Rubberducks (från stämpelstafetten på Stämpelsnack) vann silver och bestämde oss då för att ses och dela vinsterna oss emellan. Den 2 februari var det dags. Vi lånade pysselplats hos Annika och Puck på  Stämpelboden och trivdes gott tillsammans i flera timmar. Det enda tråkiga var att Louise blev stoppad av snöoväder och inte kom :-( .

Så har blev då två av mina kort som jag gjorde eller iaf påbörjade. Mangatjej och killen är från Stämpelboden och hipp hurra texten från Octoberstamps. Färglagda med Promarkers/Tilda.

image215
image214

Håller på att fundera ut en ny banner...känns lite avlägset med en snögubbe just nu...får se vad jag kan komma på. Ha det gott där ute! Roligt att ni hittar hit då och då även om jag inte uppdaterar varje dag.
/Sara 

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2008-02-18 23:30:32

Hmmm ... jag är nog en av dem som fallit för frestelsen och har hunnit samla på mig några ProMarkers, men än så länge håller sig antalet i allafall under 30 :-D Gillar verkligen att måla med dem, gärna kombinerat med Prismacolors. Fina kort du har gjort och roligt att Rubberduckarna fick träffas IRL! Kram på dig!

Postat av: Gunvor

Publicerad 2008-02-19 18:46:46

Hmmm ... Jag har faktiskt inte testat promarkers än, det kanske man skulle göra? Fast - måste man ha allt?! Och jag älskar ju mina akvarellfärger dessutom ...
Fina kort du gjort! Tack för titten!
Kram, Gunvor

Postat av: zizzi

Publicerad 2008-02-19 19:31:02

Alltid trevligt att kika förbi här! Fina kort och de du gjort i butiken var ljuvliga...Gillar verkligen krokodilen
kram

Postat av: Christine

Publicerad 2008-02-21 17:22:08

Hej, lika inspirerande som vanligt när man tittar in hos dig. Underbara kort, har inte haft förmånen att testa promarkers ännu men kanske får man möjligheten på maran den 8e mars.Ha det bra
Christine

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2008-02-24 14:16:54

Vann några promakers men har inte riktigt förlikat mig med dem, gillar fortfarande mina distresser bättre:)kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela