Sara - SaGam

Semestern är slut

Publicerad 2008-08-04 23:05:12 i Stämplat

Så var det då dags för min vardag att sätta igång igen. Och vilket passande väder (blåsigt ösregn för er som inte bor i närheten och fick känna på det själva) det var idag för att det inte skulle vara allt för jobbigt att börja arbeta igen efter sommarledigheten. Hade det varit mitt gamla vanliga jobb som lärare så hade jag haft sommarlov lite drygt en vecka till, men det är smällar man får ta. Nu arbetar jag på Kortmakaren under hösten och det ser jag fram emot!

Har haft en pysselväska med under resorna i sommar, men så värst mycket pysslat har det väl egentligen inte blivit. Jag har färglagt en hel del motiv som jag kommer att få användning av till julkorten. Det är nya stämplar från Kortmakaren som släpps på mässan den 6-7 september. En och annan virkad blomma har jag också fått till och faktiskt löv också- tro det eller ej!

Jag har alltid sagt att rosa inte är min färg, men ibland så blir det rosa av bara farten- och jag kommer på mig själv med att det är fint, snyggt, fräckt, läckert, romantiskt eller nåt annat. Här kommer kort med rosa kortbaser.



(Stämplar från Penny Black, Kortmakaren, Hero Arts)

Ha det gott,
Sara (som låter sig inspireras av Ingrid/Inola som gjort så fint i pysselrummet!!)

Kommentarer

Postat av: sussilull

Publicerad 2008-08-05 10:30:14

Hunden gillade jag skarpt. Det var fint när du ritat "stygn" över motivpappret. Vart ett helt annat djup i kortet. Jättesnyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela