Sara - SaGam

En om da´n - 24 & 25 augusti

Publicerad 2008-08-25 22:25:13 i En om da´n

Ibland blir en om dan "två om dan". Så e det. Nån annan gång blir det kanske "fler om da´n". Idag får ni se både mitt Tomas-kort med Pepparkaka och kortet med Tomas på grisen. Om man säger att pepparkakekortet är ett mer traditionellt julkort så är griskortet allt annat än det! Snacka om att julskinkan har rymt!

Det luktar så gott
Tomas måste smaka
av en vän har han fått
julens första pepparkaka




En julgris ska man ha,
det har Tomas hört,
om man travar på riktigt bra
så blir nog fläsket mört.




Skriv gärna något här och glöm inte ta vägen om Kortmakarens blogg där du kan vinna dagens Tomas!

Huvudvärken kommer krypande. Nu väntar två huvudvärkstabletter och sängen!
/Sara

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2008-08-26 11:04:27

Det känns liiite frustrerande att tänka på tomtar redan nu men framförhållning är ordet i den här branschen, eller hur?

PepparkaksTomaskortet är min favorit här. Enkel komposition, färgerna juliga och absolut ett kort jag kan tänka mig att lifta:) Tomasgrisenkortet är roligt och fyndigt.

Ha en fin dag!

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2008-08-26 11:36:36

Gu' vad du är aktiv!! ;-DDD

En snörvlig kram från Rälta!

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2008-08-26 15:12:40

Men vilka underbara kort, gillar det otraditionella hur mycket som helst!

kram Annika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela