Sara - SaGam

En om da´n - 16 augusti

Publicerad 2008-08-16 18:08:03 i En om da´n

Solen skiner och vi tillbringar tiden ute. Alltså...jag har suttit i solen och stansat ut lite QK-dies inför Quickutz-dagen den 6 september, men något kort har det inte blivit gjort. Och eftersom vi åker på 40-årsfest om bara en halvtimme så blir det inget nytt innan midnatt heller. I förrgår gjorde jag ett julkort med spotlight-teknik. Det bjuder jag på idag!



(Stämpeln är från Penny Black)

Ha en go lördagskväll!
Sara

Kommentarer

Postat av: Anita/AniLi

Publicerad 2008-08-16 23:20:37

Tittar in!

Kul det där med spotlight-tekninken. Måste jag pröva.

Gullig julstämpel.

Postat av: Louise (vbg)

Publicerad 2008-08-17 17:59:42

Åh hå.....julkort, jaja det är snart jul :)Men bra blev det :) Kramiz

Postat av: Stamparina

Publicerad 2008-08-17 19:50:54

Ja, det är ju nu man ska börja med julkorten också, fniss! Jag är ledig i veckan, så kanske jag får till nåt då?

Kramis

/Carina

Postat av: Helen/Hegu

Publicerad 2008-08-17 21:37:24

Vilken ljuvlig stämpel...den måste jag bara ha!! Har Kortmakaren den?...hoppas!:D Kortet är superfint! Jag har aldrig prövat spotlight-tekniken men jag är bra sugen...



Kramis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela