Sara - SaGam

En om da´n - 15 augusti

Publicerad 2008-08-16 15:29:49 i En om da´n

Verkar som om det var något fel på blogg.se sent i går kväll när jag skulle ladda dagens kort ;-) (läs: jag somnade i soffan tidigt och sov väldigt gott och djupt där väldigt länge). Nu kommer kortet. Det är ett av väldigt få hÄngelkort som jag någonsin gjort. Tjejen är färglagd med promarkerspennor och blomman har jag virkat själv. Har lämnat lite luft för att kunna göra kortet ännu mer personligt när jag bestämt vem som ska få det.



Ha en bra lördag!
Sara

Kommentarer

Postat av: sussilull

Publicerad 2008-08-16 22:10:00

asgarv..men det lät bra när du skrev att blogg. se låg nere....

Postat av: zizzi

Publicerad 2008-08-17 13:27:55

Härliga färger sömntuta!!

Postat av: renèe

Publicerad 2008-08-17 14:40:11

Inte visste jag att du var så duktig på att virka, kul att se

Kram Renèe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela