Sara - SaGam

Vinter & Vår, Död & Liv

Publicerad 2008-04-17 22:07:46 i Stämplat

vill bara kort lämna livstecken från mig. är väldigt trött och har inte haft ork till mycket de senaste dagarna. fastän jag tänkt både pyssla och uppdatera bloggen...

image276
 
det beror på livets ytterligheter!
 
lillasyster L och hennes P fick en liten son natten mellan onsdagen och torsdagen i förra veckan. mormor I tog sitt sista andetag tidigt tidigt i söndags morse. livet börjar och livet slutar, en cirkelrörelse...
 
nu försöker jag ta igen en del vak-timmar och landa i att jag på bara några dagar har jag sagt hejdå till mormor för sista gången och att jag har fått säga hej till en helt fantastiskt liten kille för första gången. 

hoppas ni har det bra! vi hörs!
/Sara

Kommentarer

Postat av: Tin@

Publicerad 2008-04-18 21:00:37

Hej hjärtat!
Jag vet vad du går igenom, men det är ju precis som du själv skriver...livet är en cirkel.
Tänker på dig...in a circle of life....
Kram Tin@

Postat av: Lillemor

Publicerad 2008-04-20 17:14:45

Oj, både tråkiga och roliga nyheter på samma gång. Livet är omvälvande...
Tänker på dig och din familj.
Kram Lillemor

Postat av: Gunvor

Publicerad 2008-04-20 20:29:02

Jag tänker på dig! Sköt om dig.
Kram, Gunvor

Postat av: Lotta/ FruH

Publicerad 2008-04-20 21:46:28

Livet har sin gång och det är inte mcket mer än att följa med dess cirkelgång! Jag beklagar din förlust och gratulerar även till Moster Sara!
Ta hand om dej!
Kramar,
Lotta/ FruH

Postat av: Maria

Publicerad 2008-04-21 18:10:18

Många kramar till dig! Det var skönt att du orkade komma och hälsa på oss i förra veckan. Hoppas du snart kommer igen! Kram

Postat av: zizzi

Publicerad 2008-04-23 14:58:59

Åhhh vad jag känner igen mig hjärtat. Min farmor dog dagen efter att mitt första syskonbarn föddes 2005.
På begravningen sa farfar att han var så glad att ett nytt ljus tänts innan farmors släckts.

Massa kramar och mina tankar till dig!
Underbart vårigt kort!

Kram

Postat av: Elina

Publicerad 2008-04-23 20:50:47

Ibland är det tvära kast i livet. Grattis till den nya glädjen och en kram mitt i sorgen. /elina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela